17. sep. 2010

Fredag igjen, er det ikke herlig :o).............

God morgen.

Her går det fortsatt i hoste for begge to. I dag(natt) våknet jeg 03.15, Prøvde å sove litt lenger, men det gikk dessverre ikke. Men men da får jeg jo en utrolig lang dag :o). Vil jo gjerne at døgnet har flere timer he he, har fått det til i dag, jippi !

Har strikket ferdig en tøffel og begynt på en ny bukse. Det har ikke bare vært strikking, har også tittet innom noen blogger :o) det er jo så mange kreative der ute. Skikkelig artig å se hva man får til.

Har endelig fått inn all veden. Det som var igjen måtte inn i boden for det er jo spådd regn igjen. Tok det veldig forsiktig for er jo ikke frisk enda. Det gikk greit, brukte LANG tid, men ble kjempe slikten, tok det piqno resten av dagen.
I går var vi i Drammen, måtte ha medisiner og mat til Tarzan. Opplever flere ganger når jeg henter medisiner at jeg ikke får alt som står på reseptene.  Det er jo et problem at man får medisiner som ikke stemmer med navnet på resepten, ikke skriver de på esken hva det er alternativ for heller. 

Kommer hjem, begynner så å fordele medisinene i dosetten. 
Sist jeg var der fikk jeg kun en eske av det ene slaget, de var utsolgt. Var litt tidligere ute med reseptene denne gangen pga dette. Fikk således bare den esken jeg manglet med 98 tabl. Skal ta to pr. dag, så savner 2 pakker. Det samme skjedde med et annet slag jeg skal ha to av pr. dag, det var bare en pakke. "HELT UTROLIG"
Synes det er helt utrolig, det er jo alltid en som pakker og en annen som sjekker. Hvordan skal man kunne passe på dem egentlig, spesielt når man får alternative medisiner som heter noe helt annet?????, skummelt.


Nå er klokken snart halv 8, solen skinner, mannen er oppe klar for frokost.

Ha en flott dag jeg skal strikke to bukser i løpet av helgen og kanskje neste tøffel om jeg får tid :o)




MIRRA

Ingen kommentarer: