15. sep. 2010

Hvilken start på dagen........................

Våkner kl. 04.50, skikkelig våken etter ett langt hosteanfall. Spretter inn i dusjen det er sannelig lenge siden jeg har vært ferdig stelt for dagen før kl. 05.15, Godt var det i alle fall :o). Nå har klokken blitt 07, tittet på gradestokken som viser 5,1 sola titter frem bak toppen på Hurum. Det ser sannelig ut som om vi skal få en helt fantastisk dag i dag også.


I og med forkjølelsen har jeg sannelig fått gjort masse, er imponert over meg selv. Det har blitt tre nisser, musetøfler,monsterbukse, remse til såler ogstrikketøyet som er sort og hvitt skal bli de lange gode tøflene mine. Har strikket det i dag :o)
Nå har vi fått flere bestillinger så dette får ligge til vi er ajour igjen. I dag må vi på butikken, tror vi tar oss en tur på Liertoppen, det er så lenge siden vi har vært der. Koselig å se gamle trakter igjen, kanskje vi møter på noen gamle kjente også.

Mannen har nå stått opp, kaffen er servert og avisen levert. Han koser seg i vinterhagen, jeg sitter inne for forstyrrer han med all hostingen. Han er meget redd for å bli smittet, sier jeg sprer basiller hele tiden. Skal på apoteket å hente medisiner i dag, sannelig skal jeg ikke få kjøpt meg en maske ha ha, da hadde han nok fått dånedippen.....

Sitter hver dag å funderer på hva vi skal gi til datter`n når hun fyller 25 år i neste mnd. Det er sannelig ikke lett, men det dukker vel opp en ide etter hvert. 

Nå skal jeg lage frokost til oss, egg og bacon ønsker han seg. Jeg skal ha litt salat med skinke og et halvt beger Cottage Chees, gleder meg til det. Vi har jo selvproduserte tomater, de ble ikke så veldig store, men de er kjempegode.

Ha en fantastisk dag i dette herlige været :o)

MIRRA

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Du får sannelig gjort mye om dagen:) Gave til jubilanten blir nok ikke lett, du må nok trygle og be om tips fra henne:) Her i Østfold har det også vært en nydelig høstdag:)