11. sep. 2010

LØRDAGS ETTERMIDDAG

Så har jeg igjen blitt skikkelig forkjølet. Sitter her med høy feber, nesa renner og føler at det er vatt i hodet :oo) Har sett på dagboken min, har sannelig vært mer eller mindre forkjølet siden jeg tok svinesprøyta. Jeg som aldri var forkjølet før.

Det er jo så inn med leggs og pulsvanter om dagen, så jeg vil vise frem mine. Har brukt de i mange mange år, de er like fine og varme det kan jeg underskrive på. Min mor strikket disse til meg den gang det var moderne med 2002 bukser, sossejakke og Lodenfrakker. Leggsene rekker over knærne. De var beregnet på å brukes utenpå en olabukse. Det må vel ha vært på midten/slutten av 70 tallet hvis jeg ikke husker feil. Har brukt de hver vinter siden den gang faktisk, men ikke utenpå olabukser, he he :o).(bare på tur og når jeg aker, det elsker jeg.)

Nå skal jeg begynne på tøflene til Lene, har ikke ork til å fortsette på noe som jeg må bruke hjernen . Har sortert alt garnet jeg fikk, skal si det var mye. Jeg har nå garn over alt, to kister, ett stort klesskap, to store flettekurver og i de skittentøyposene jeg kjøpte i Sverige for en tid siden. Kanskje på tide å få hobbyrommet ferdig, men når man er syk og har en mann som ikke er bra i kroppen er det ikke så lett. Kanskje jeg klarer det selv da han skal på sykehuset, de regnet med at det blir i november eller rundt de tider.

Hørte akkurat på tv at kl. var 21?????, ser på klokken den er jo bare 17, er ikke helt klar i hodet. Jeg ser på opptak fra fredag, ha ha jeg er ikke klar nei......
MIRRA

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Så fine leggvarmere du har strikket. Morsomt med alle fargene. Kjedelig å være slik forkjølet hele tiden, det er nok flere som har opplevd det samme etter vaksinen:( Men, da er det godt vi har strikketøyet å trøste oss meg:)