4. sep. 2010

LØRDAGSKOS

Her i Granlia koser vi oss. Har fått Mathias på besøk, Marita og Martin skal montere ferdig ny garderobe. Mikael er hos farmor, han har blitt syk så de er på vei til legevakten.

Mathias og jeg skal ta bussen til Drammen, det er skikkelig stas. Han har aldri tatt buss før, gleder meg til det. Jeg skal være hos dem til i morgen, Martin skal på fødselsdagsparty. Marita og jeg skal kose oss, rydde ferdig i kleskapene pluss selfølgelig strikke.

Arnfinn skal være alene, men han er invitert til naboene. Godt at han ikke blir sittene alene når a mor skal på tur.. he he.

Nissene begynner å bli ferdig, måtte bare vise frem den første :o).

Var uheldig med Østlandsgarnet i rødt, det tovet ikke. Merket at det var så anneledes enn de gråe. De har sikkert merket feil i et parti. Dette er nok syperwach og ikke 100% ull. Men det er jo heldigvis bare nisser så det gjør ikke så mye egentlig, men ergelig. Denne er 45 cm høy. Kjempesøt ble hun :o)

Nå skal vi reise om 15 min, ha en fortreffelig lørdag videre...

1 kommentar:

Jordmor-Hanne sa...

Je tenkte itte over at nisselua var annerledes enn kroppen før je leste det, så det gjør ingenting :) Kos deg på tur!