19. sep. 2010

Nye tøfler

Da har jeg forsøkt meg på tøflene fra siden til http://ihkdesign.blogspot.com/.
De var artige og raske å strikke, jeg valgte å heklet på en pyntekant rundt åpningen. Tøflene ligger nå til tørk sammen med musetøfler og en tovet nisse.

Jeg fant endel på hennes side som jeg skal lage. Cd mappene skal lages til barnebarna. Det må jo være kjempeartig for guttene å ha cdène sine i en slik fin mappe når de skal på langtur :o).Posen til varmeposen var også kjempesøt, for ikke å glemme den fine halsen som også kan brukes til ørevarmer. Den har jeg begynt på nå.

Tror det er viktig for meg å ha godt og varmt tilbehør i vinter, er jo alltid forkjølet og har blitt en skikkelig ispinne. Går støtt rundt med tykke tovede tøfler, setter jeg med ned er det alltid ett pledd rundt meg.

I morgen blir det legebesøk, må ha en akutt time hos legen min. I og med at jeg har vært forkjølet og syk siden 15/8 er det kanskje på tide å få sjekke det. Det kan jo tenkes at jeg har enten bronkitt eller lungebetennelse. Det som er sikkert er at det er unormalt å være så lenge syk.


Middag i dag er fårikål, til uken blir det en god gammeldags fersk suppe. Klipte opp det grønne fra persille og selleriroten i går, det lukter så godt. Grønnsakene forvellet jeg så nå har vi masse liggende i fryseren til både ny suppe og lapskaus.


God søndag videre.


MIRRA

1 kommentar:

Jordmor-Hanne sa...

Flotte tøfler! Og fårikål, det er godt det :)