10. sep. 2010

Sannelig har vi ikke kommet til helgen igjen

Hei.


I dag har Arnfinn og jeg kløivet de siste trærne. Det tok hele 7 timer, skal si vi er stive og støle i kroppen :(. Men trøster meg med at det ikke er så ille som i morgen og på søndag, he he.

Donald Duck i A4 størrelse
Sto opp kl. 7 i dag tidlig, tenkte jeg skulle begynne å tegne motivene til skuvesengen. Det ble bare Donald som ble ferdig før jeg ble opptatt med mannen og veden.

Nå skal jeg ta frem strikketøyene mine for skal ha buksen jeg lager ferdig og strikke litt på halsen min. Skal også lage tøfler til dattern til min venninde, fikk en halg søplesekk med Østlandsgarn av henne på onsdag. De skal være lange, grønne og dobbelt garn i foten. Har fått meg sklimiddel til å smøre på sålen så dette blir nok bra. Vil ha flere ting til toving før jeg setter igang maskinen. Jeg lager også en kjempelang remse på 25 masker i ribbestrikk av alt restegarnet jeg har liggende. Det skal gå til min kjære kusine sin mann, han trenger varme i skoene (dette skal bli såler).. Han sykler hele tiden, sykkelskoene er kjempetynne, men med tovede såler hjelper det nok. Jeg har vel kommet ca. 1,5 m på remsen nå :o)

Denne helgen har vi ingen planer faktisk, så det skal bli masse kos. I morgen lager jeg fersk suppe, alt er kjøpt inn. Nå er det ett år siden sist, gleder meg spesielt til den sur søte sausen. Skal ikke spise potetet, men denne gang skal jeg virkelig ta for meg av poteter, ha ha.


Ha en flott helg alle der ute.


Nå er snart Klematisen min avblomstret, men se hvor herlig den var :o)



MIRRA

Ingen kommentarer: