24. sep. 2010

Tøfler igjen

Nå er tre par tøfler klare, de ligger i maskinen for toving. Har strikket de til meg selv, skal ha to par liggende så de vi får besøk av kan ha noe varmt på benene når de er her.
 
 Slik er tøflene før og etter toving. De slange sorte og hvite er de jeg skal ha selv. Rekker helt opp til knærne, nå kan vinteren bare komme til til oss :o).
Tøflene blir utslitt i løpet av en sesong så jeg har noen som ønsker seg nye. Det går jo kjempefort så gleder meg til å gi de nye. Har jo masse garn som jeg fikk av min venninne. Alt er garn som kan toves så her skal det bli mange par i forskjellige varianter.

Forkjølelsen går sin gang, men vi er mye bedre begge to heldig vis, skal bli godt å bli helt frisk igjen. Bestillinger kommer tikkene inn, herlig. Liker å ha stort press på meg da går det unna. Ol genseren er snart ferdig, sendes herfra på mandag. 


Skuvesengen har jeg ikke fått fikset enda. Det lukter så stramt av grunningsmalingen, kunne ikke gå i den lukten med den sterke forkjølelsen vår. Kanskje jeg kan begynne med den til uken. 

I og med at vi ikke får besøk denne helgen skal vi fikse litt her og der. Det er noe småtteri som står igjen etter oppussingen jeg har drevet med. Det er dumt å ikke gjøre seg helt ferdig når man har alt fremme.

Da ble planene for helgen litt endret, vi får besøk av barnebarna, gleder oss til det. Det er jo så lenge siden vi har sett dem. Det blir Marita og kanskje hennes venninde som tar guttene med hit i morgen, det blir kjempekoselig.

Ha en flott helg, håper været endrer seg til det bedre :o)

MIRRA


Ingen kommentarer: