22. sep. 2010

Vindusvasken ferdig

Forkjølelsen herjer fortsatt her i huset. Jeg er litt bedre, har forsøkt meg på vindusvask i dag. Sto opp kl. 05.30, himmelen ble rosa etter hvert så jeg fant ut at jeg skulle forsøke meg på litt vindusvask. Er nå ferdig, føler meg helt gåen men har jo ikke gjort så mye i det siste. Hadde tenkt å reise på trimmen i dag, men må nok vente, kanskje jeg forsøker i morgen.


Har tatt de nye tøflene i bruk, akkurat passe tykke for temperaturen som er nå. Litt huskaldt og gulvkaldt, men har funnet ut at de er ikke tykke nok for vinteren.

Vi skulle få besøk fra Sverige til helgen, men igjen er det utsatt. De har også blitt skikkelig forkjølet, ikke fornuftig å kjøre den lange veien når man er syk.

Strikkingen går fortsatt fremover, jeg har jo flere prosjekt gående. Dette ligger fremme nå, to par tøfler, votter og en monsterbukse. Regner med at alt er ferdig til i morgen. Deretter er det to monsterbukser, musetøfler og cd covere som jeg fant på bloggen til http://strikkmedmeg.blogspot.com.

Nå skal jeg overraske mannen med en god frokost, egg og bacon, salat og en stor god kopp te. 

Ha en flott dag videre der ute. 

MIRRA



1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Den buksen med grønt/rødt ser så flott ut. Godt å se at du også har flere ting på pinnene på en gang:)