21. okt. 2010

Endelig tilbake på trimmen.

Da er jeg tilbake på trimmen, har akkurat kommet derfra. Det var så deilig å kunne trimme uten å hoste og harke og føle seg helt herlig etterpå. Rennene svette, våte klær og rød som en tomat i hele ansiktet langt nedover halsen. He he, sjekket vekta ikke gått opp mer enn 1 kg, så da skal jeg ikke klage.

Det ble hele 1500 forbrente kalorier, så i dag føler jeg meg igjen veldig pigg :o).
På toget hadde jeg med meg en vinflaskepose som jeg heklet på, har bare igjen pynten og tovingen, gleder meg til å se resultatet :o).
Ellers så er buksen snart ferdig, et par pulsvanter ligger klare samt et pannebånd. Det skal gis til Martin for han elsker å ha noe på hodet :o) faktisk hele året.
Tovet alt som var klart i går, blånisseluen passer nå til dukken min he he, må nok bruke en annen temp. og flere masker. Til uken skal jeg til butikken Ulla i Drammen for å kjøpe P2 garn til dressene til guttene. Nå har det jo blitt skikkelig kaldt så da er det på tide med herlige varme klær.

Arnfinn har fått ny operasjonsdag, må vente 14 dager til, huff kjedelig. Vi skulle egentlig til sønnen med fam på Elverum kommende helg, men vi må drøye den turen. Han klarer ikke reise så langt, fikk skikkelig vondt etter litt jobb her ute. Gleder meg til han er smertefri for satser på det.
Nå er det vel på tide å starte på litt håndarbeid :o) ha en flott torsdag videre. Jeg skal på posten med pakke til Sverige i morgen så får vel gjøre den klar.

MIRRA

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Så trist at han må vente ennå lenger. Ille å gå slik med smerter. Trimme er godt for kropp og sjel - jeg selv har siden august startet på husmor-hockey. Og jeg som ikke har gått på skøyter siden ungdomsåra:))