23. okt. 2010

Ferdige og uferdige arbeider denne uken :o)

Hei der ute.

Ja i dag får vi besøk av Marita og barnene. De skal ligge over og det er altid veldig koselig. Marita skal på jobb i morgen så da blir Mikael igjen her hos oss, Mathias skal til farmor.

Denne uken har jeg vært litt produktiv, noe er selvfølgelig ikke helt ferdig, men det blir det i løpet av helgen. Noen av tingene har jeg strikket to av, men det var ikke i denne uken.

 Spiralluen skulle egentlig vært knestrømper til meg, men det var for mange masker så lagde heller en lue enn å rekke opp. Synes den ble fin, og den passer hodet mitt helt perfekt.

 Setter meg til for å strikke ferdig Monsterbuksen, finner ikke det brune garnet. Forstår ingen ting, jeg har rett og slett kjøpt for lite garn...... Helt sikkert, for nå har jeg gått igjennom alt garnet men ikke noen brune nøster å finne...... :o(.

Men fant da 5 nøster som er brune og samme innfarging. Buksen er nå rekt opp til vrangborden, begynner så gjerne igjen ......

Har på formiddagen i dag gjort ferdig for besøk, sengene redd og hele huset er rengjort. Kan nå med god samvittighet sette meg ned å ta helgen. Syv monsterbukser er klare for nye eiere til mandag, tøflene pakket i en stor pakke til Sverige og vaskemaskinen er satt igang for toving.


Kan ikke si at jeg har vært lat denne uken, har fått litt guts igjen etter all trimmen :o).


Ha en flottanes helg videre, det har jeg tenkt å ha! Kanskje det blir litt gevinst på tippingen også ha ha. Man har jo lov å håpe.........


MIRRA

 

Ingen kommentarer: