8. okt. 2010

Jippi fredag :o)

Endelig fredag.

I dag skal vi ta en tur til våre kjære MMMM, lenge siden vi har vært hos dem. :o)  De har jo vært hos oss, men det blir ikke det samme synes jeg da :o).

Dette er gårdagens ferdige produkter, nå er jeg igang med nye pulsvanter. De røde er strikket i Safir, nå forsøker jeg med babyull.
Når det gjelder luene er jeg kjempefornøyd 
  med dem, kommer nok til å lage flere i forskjellige farger det er sikkert. Halsen ble mer behagelig i denne størrelsen for meg, den skal jeg nok bruke mye i vinter på vei til trimmen :o).

Nå er det matbutikken som står for tur, får kanskje besøk i helgen :o).

Ha en flott fredag videre :o)

MIRRA


Slik var været her den 30.09.08.

 

2 kommentarer:

Ulla-Bella sa...

Flotte pulsvanter, luer og hals du har strikket.

Jordmor-Hanne sa...

Du er skikkelig produktiv! Du har fått en award i bloggen min :)