16. okt. 2010

Lørdag ettermiddag, fyr i peisen og helt fantastisk på fjorden

For en herlig helg.

Høstfarger, helt stille fjord og litt lilla og rosa skjær på himmelen. Gradestokken viser + 2,5, peisen er i gang for inne er det ikke varmt. Når man er borte hele dagen blir det sannelig huskaldt. Vi har feiret Marita i dag, hadde det veldig koselig, vi var 14 stk. Ble servert deilige kaker, fikk smakt på alle, nam nam.

Når det gjelder strikketøyet er det ene beinet ferdig og det andre akkurat påbegynt. Nå er det "Skal vi danse" så får vel sette meg ned å følge med, de er jo så flinke.

Eplesuppe med kanel er i storkoppen så nå skal jeg ta helgen :o).
I morgen skal de ta opp båten så da skal jeg passe guttene noen timer. Det blir den tredje dagen denne uken så jeg kan ikke akkurat klage på at jeg ikke ser dem nok, herlig :o).

Ha en fantastisk lørdag videre, kos dere......

MIRRA

 
 

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Du tar så flotte bilder av fjorden:)) Høsten er da vakker den også.