24. okt. 2010

MONSTERBUKSE

I dag startet dagen kl. 05.55, begge ungene våknet. Marita skulle være på jobben kl. 8. Vi beholdt Mikael her mens Mathias ble kjørt til farmor. Det er så mye lettere å ha en av gangen. Vi har hatt en god frokost nå har vi lekt en times tid. 

Jeg rekte opp buksen jeg manglet garn til, nå har jeg kommet til benene igjen. Ikke så lett å strikke når barna er her, men må være ferdig innen i morgen. Marita kommer etter arbeid i dag for å hente Mikael da syr hun på motivet.

Nå har vi enda en bukse ferdig brodert og klar for utsendelse. Synes denne ble skikkelig fin :o).

Bestillingene bare ruller inn, nå har vi så mye å gjøre, ligger litt etter skjemaet. Det vi skal lage nå er 3 gensere, en jakke samt hjelpe ei med å hekle øvre del på en kjole, Jeg får nok ta meg selv i nakken å lære broderingen av motiver jeg også......

I morgen er det trim igjen, om jeg ikke drøyer det til tirsdag. Fåre se hvor trett jeg er i kveld. Jeg har heldigvis mulighet til å variere dager, jeg er bare på egentrening. Det er fortsatt fellestrim men det er for sent for meg, jeg bruker jo noen ganger 2 timer hver vei.

Nå får jeg vel stelle Mikael å komme oss ut etter hvert. Det er overskyet men solen titter frem iblandt. 
 

Ønsker alle en herlig søndag.


MIRRA
 

4 kommentarer:

Ulla-Bella sa...

Kjempefin og rosa:) Lurer på noe her nå - kan man strikke mønsteret istedet for å sy etterpå?

MIRRA sa...

Ja det kan man men det blir skikkelig klumpete, jeg har kun lagd en. Mye greiere å sy maskesting etterpå selv om det er Marita som syr, he he

Anne sa...

Artig mønster :) Kjempe fin bukse !
Ha en fin helg !

MIRRA sa...

Takk for det, god helg til deg også :o)