12. okt. 2010

Nå har også jeg fått en Beautiful Blogger Award

Beautiful Blogger Award


Med awarden fulgte det med en utfordring.
Her er reglene punkt for punkt:

1. Kopier awarden på bloggen din

2. Link til personen som ga deg awarden

3. Fortell 7 interessante fakta om deg selv

4. Velg 7 andre bloggere som du sender awarden videre til

5. Link til deres blogger


6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres, så de får vite om awarden


Sannelig har jeg ikke fått en award! Awarden fikk jeg av jordmor-hanne Veldig koselig - tusen takk! Jordmor-hanne har jeg fulgt en stund og setter utrolig pris på henne og hennes kommentarer.

Det var gledelig å motta en award, men jeg må skrive 7 ukjente fakta om meg selv, det er skikkelig vanskelig. Jeg er egentlig ganske åpen så de som følger meg begynner vel å kjenne meg litt. Men jeg har kommet på noe så her kommer det :o)

  1. Har ikke kjørt bil på ca. 15 år, tør ikke lenger.
  2. Har dilla på hår, ønsker meg en lang flette som går helt til livet.
  3. Utdannet meg til helsesekretær for ca. 6 år siden.
  4. Brukket nesebenet to steder, ble eksamensoppgave til legestudentene på Riksen. Det var 18 år siden et lignende tilfelle.
  5. Har hatt 7 operasjoner i nesen 
  6. Elsker musikk, Gregorian og Il-Divo + 80 talls'
  7. Vært fostermor i 1983-1985
Sju andre skal få denne blog- awarden av meg. Det er vanskelig å velge, men her er de jeg velger :o)



Ulla-Bella,

elinsfotoogmalehjorne
lindastrikkerier 
Karin A fotografi
Annes hobbyhjørne     
Ingrid`s Strikkeri
Dorthes kreative hjørne

I går var jeg skikkelig uheldig. Vi var i Drammen her om dagen der kjøpte vi oss en ny lampe til taket på kjøkkenet. Vi skifter over til vinterdekk på bilen først, det var jo så herlig vær. Så var det inn å skru opp den nye lampen, Arfinn monterte alt opp, jeg koblet sammen ledningene og skulle sette på dekslet. Sto øverst på gardintrappen det 5 trinnet. Glapp dekselet og falt ned fra trappen. Det er jo ganske høyt, men heldigvis mellomlandet jeg på benken :(. Traff to av dørknottene som har laget to store merker på ryggen. Jeg er ei ordentelig virrebøtte, fikk kjeft av Arnfinn men ikke noe alvorlig han ble bare redd. Heldigvis gikk det bra men jeg kan nesten ikke røre rompa og ryggen i dag. Han dro til butikken etter hendelsen og jeg fikk en herlig buket roser :o), han er så snill og god den mannen minThis emoticon has been enhanced by Facicons.




I går fikk jeg en bestilling på en offhvite ullbukse som skal ha fletter både forran og bak. Har nå vært å kjøpt garn. Gleder meg til å sette igang med den. :o)


Ha en flott uke videre:o)


MIRRA

3 kommentarer:

dorthe sa...

Mange takk for awarden og takker for koselig kommentar på bloggen min. Skal legge den inn i morgen.

Elkat sa...

Hei,takk for awarden.Det var koselig!!Jeg må nok bruke litt tid inne hos deg å lese meg litt tilbake for å bli kjent med deg,virker som en koselig blogg du har.Mannen din var kjempe snill da som gav deg roser etter du falt.
Jeg legger meg til som følger av bloggen din og gleder meg til å lese litt....Ha ei fin uke!!

Ulla-Bella sa...

Så uheldig du var da:( Men godt å få litt trøst da:)