18. okt. 2010

Svenskertur

Så er vi vel hjemme igjen etter en tur til Strømstad. Det var skikkelig vind og bølger i dag, men vi ble ikke sjøsyke ;). Det er lenge siden vi har hatt slik sjø.

I går tok Arnfinn og Martin opp båten mens jeg hadde guttene. Vi koste oss som vanlig, Marita fikk i fødselsdagsgave av to venninder en SPA behandling på Holmsbu spa. De hadde det virkelig herlig, godt å se dem så fornøyde og sprudlene da de hentet guttene.

Fikk nesten ikke strikket noe i går heller så nå er det bare å sette igang. Buksen må være ferdig i morgen for den skal være fremme innen fredag. Jeg har bare 4 fletter igjen på siste benet så regner med at det skal gå greit.

I og med at jeg ikke har strikket så mye har jeg benyttet tiden til å planlegge julegavene som skal lages i år. Har skrevet opp alt så det skal bli mye flott i strikk i gaver i år. Gleder meg til å begynne. Skal forresten lage tovete vinposer for Marita også, de er jo på så mange sammenkomster i forbindelse med julen. Alltid artig å ha noe spesielt med seg. Fant oppskrifter på de jeg skal lage på bloggen til
ihkdesign.blogspot.com, hun har så mye fint samtidig er det så flott at hun deler oppskriftene med oss ;o).

Nå får jeg sette igang med strikking, ha en god uke selv om denne begynte med regnvær og skikkelig vind :o).
MIRRA



Ingen kommentarer: