4. okt. 2010

Tidlig i seng og tidlig opp er nyttig både for sjel og kropp. Benjamin Franklin

Så er det atter en ny uke på gang. Har hatt en herlig helg selv om det har reinet og blåst veldig.  Fredag var det kos her hos oss med Jorunn og Jarle på besøk. Det ble sene natten før jeg var i seng :o). På lørdag kom Marita og guttene på besøk, herlig å se dem igjen. Vi har holdt oss unna lenge for vi ville ikke smitte dem med forkjølelsen vår.

På lørdag ble vi bedt på party, men vi følte oss ikke i form til det så vi avslo. Vi fyrte opp i peisen, slappet av og storkoste oss med en god film og jeg med strikketøyet selvfølgelig. 

I helgen har jeg strikket 3 par tøfler og en bukse. Dampet Ol genseren og pakket den inn for den skal sendes. Nå skal jeg begynne på en genser som er bestilt til en av monsterbuksene vi har solgt. Spennende, den første skal være en munkegenser.

I morgen skal jeg reise tidlig til Oslo, skal ta MR og RG av rygg og skulder. Det skal bli godt å finne ut hva som er galt. Må stå opp kl. 5 så får legge meg kjempetidlig i dag :o).

video
 Denne filmen tok jeg den 25.09.10. Her kan du se litt av vindforholdene her ute på pytten vår. Har alltid vært fasinert av været så jeg har noen videosnutter på pcèn min :o).

I dag skal vi ta en tur til Sande eller Svelvik for det er så lenge siden vi har vært der.Trenger en ny duk til salongbordet og noen andre småting. Har montert ny lampe i taket på kjøkkenet. Det er en spotlampe med 4 pærer à 35W, dårligere lampe har jeg aldri sett før. Den må skiftes ut for pærene bare gløder, merkelig. En av de viktigste stedene som trenger godt lys er jo kjøkken og bad.


Ha en flott uke og god ferie til dere som har det :o)





 

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Se der ja, det var litt av noen vindkast. Men så har jo du verdens vakreste uteplass på de fine dagene da:))