1. nov. 2010

1 November og mandag igjen........

Så er endelig den store boden tømt. Nå skal det bli garderobe der inne. Det blir tre doble skap og to enkle der inne. Boden er vel 10-12 kvm god plass. Innerst er det stakeluke til kloakken, den er innebygd så forran den skal jeg ha et stativ med hjul som skorter og trøyene til Arnfinn skal henges ferdig strøket. Tror på dette gitt, tenk deg et helt stort rom hvor man kan ha sengetøy, håndklær, duker, gardiner og alle klærne, det skal bli godt :o)

Her kommer resultatet av ryddingen :o) (litt rotete men det skal bli bra innen uken er omme)

 I stuen har jeg lagret klær, stoler, dyner puter og masse datautstyr og ledninger. Vet egentlig ikke hva alt er, men det får jeg jo snart vite :o)

Alle kassene med alt mellom himmel og jord har vi stablet på spisekjøkkenet. Helt utrolig hvor mye vi har ståene som ikke er i bruk.

 Når jeg har gått igjennom alle kassene skal jeg kjøre bort masse. Selvfølgelig ta vare på ting som er av verdi for oss, men mye skal på Fretex, kanskje noe for salg også. Det blir nok noe til fyllingen også :o).

 Kjolen jeg hjelper en dame med er ferdig heklet, nydelig ble den. Hun har igjen kanten nederst der skal det broderes blomster.

I går kveld fant jeg atter en oppskrift fra 
denne gang ble det hekletøfler som skal toves. Ble ferdig med en og er i gang med den andre. Gleder meg til i kveld da skal jeg tove alt som er ferdig :o).

De firkanttøflene jeg lagde sist til meg selv er allerede utslitt, brukte Safirgarn enkelt så de ble veldig tynne. Nå har jeg forsøkt meg på litt av restegarnet jeg har liggene dette er Østlandsgarn. Håper de blir sterkere, men nå skal jeg stryke på sklimiddel da blir de vel sterkere regner jeg med.

Nå får jeg vel begynne å montere skapene så det blir ryddig igjen her i heimen :o)


Ha en fantastisk uke


KLEM MIRRA :o)






Ingen kommentarer: