9. nov. 2010

Årets siste rose

Tok inn den siste rosen min i går, heldigvis var det før kuldegradene kom over oss. I natt og i dag blåser det nesten storm virker det som. Vi har vært både på Tranby og i Drammen i dag, da vi kom hjem igjen var det bare 15 grader inne, huskaldt. Da vi kom hjem sto det en pall med ved i hagen. Vi hentet en stor vedpose, fylte den med den nye veden, fyrte opp, kledde meg godt for måtte jo få inn veden før snøen kommer. Det begynte å snø litt før jeg var ferdig, så vi kom hjem i grevens tid.

Temperaturen har kommet opp i 18,8 så det hjelper på :o). Varm er jeg jo for det er slitsomt å bære ved. Kaffen er ferdig, har ikke lungebetennelse lenger så nå er jeg skikkelig fornøyd og storkoser meg med kaffe`n og strikketøyet.
Genseren er ferdig, venter nå på benmålene til Mikael for å bli ferdig med settet. Er mer fornøyd med det i dag, he he. Begynner nå på luen mens jeg venter på målene, vil ikke begynne på noe annet imens. For en gang skyld skal jeg bare strikke på ett sett :o).

Ha en fortsatt fin tirsdag, i morgen er det trim for meg igjen :o).


 MIRRA
 

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Så flink du er som ikke begynner på noe nytt - slike fristelser klarer ikke jeg og unngå. Har i alle fall 3-4 prosjekter samtidig nå. Gleder meg til å se settet ferdig:)