6. nov. 2010

Barnevakt

Så har barna reist hjem igjen. Vi har hatt dem her i hele dag. Kjempekoselig. Marita og Martin har fikset litt hjemme, godt for dem å være barnefri innimellom:o).

Vi har tømt tre kasser med gamle leker fra Marita, guttene var skikkelig fornøyd med det. Det er alltid artig med gamle leker og veldig spennende å åpne kasser :o).
Jeg har ikke fått strikket noe i dag, men hva gjør vel det. Jeg har storkost meg i hele dag. Vi har lekt nesten hele tiden, de tok med seg lego så det har blitt slott, båter og masse klosser over hele gulvet, he he. 

Settet til Mikael er snart ferdig, prøvde lengden var faktisk litt snau. Får ta opp en omgang der jeg har felt til armene for å strikke på 5 cm. til på lengden. Godt vi fikk prøvd, ikke fint med en snau genser nei.

Luen, halsen og tøflene passet helt perfekt. Guttene ble veldig glade de tok det på seg med en gang. Tøflene gikk helt opp til knærne, gode og varme til vinteren, akkurat slik jeg ønsket de skulle være.

Nå skal jeg stikke en liten tur inn til naboen, skal ikke bli der så lenge, er sliten, så ønsker å kose meg litt alene med strikketøyet.

Ha en fortsatt fin helg :o)

MIRRA

 

Ingen kommentarer: