5. nov. 2010

Dagbok

DAGBOK

Mannen min sier alltid at jeg har så mange syke ideer :o) ha ha, han har kanskje rett......

Nå har jeg funnet ut at jeg skal ta bilde hver dag frem til nyttår, kanskje også fortsette til året. Lage en mappe for hver mnd med undermapper av bilder og kommentarer for hver dag. Synes dette kan bli spennene og være en artig ting å gjøre jeg da, he he.

STRIKKEFRONTEN
Nå har jeg snart ferdig settet jeg strikker til Mikael. Det blir genser, bukse, votter og lue. Har begynt på buksen og bolen er strikket. Det er et selvkomponert sett, har hentet litt her og der. 

Luen og halsen er ferdig til en av guttene, har begynt på vottene også. Det går veldig sent med babyull og tynne pinner, men det blir mykt og godt. Regner med at det ikke klør så veldig :o).

Så er det atter fredag, vet ikke hva vi skal gjøre i kveld men vi finner vel på noe. Jeg skal strikke det er sikkert.

Nå er det jo bare 20 dager igjen før operasjonen til mannen, han må slutte å røyke 14 dager før inngrepet. Håper han klarer det, jeg skal låse inn røyker og legge nøkkelen på en lur plass som er for lur for han :O)......

Nå er det så flott vær ute tror jeg kler meg godt for det er bare +5 ute å tar meg en god lang spasertur.

God helg alle sammen :o)

Kommer vel tilbake med strikkesettet jeg lager nå i løpet av helgen regner jeg med :o).

MIRRA

 

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Det var en fin lue og hals. Heldige gutten:)