13. nov. 2010

Dress ferdig :o)

Så er endelig dressen ferdig. Har ikke nok garn til sokker og votter, får vente med det til jeg får kjøpt mere garn.

I dag har vår venn Jarle fødselsdag så da blir det kaffe og kake. Gleder meg til kaker :o). Nam nam....... Gaven ble en heklet vinpose med en liten vin oppi

Mikael kommer senere i dag, han blir her til i morgen kveld. De må jo få med seg alt når det tross alt er cup.


Her kommer dressen, den er laget ut fra mitt hode, håper bare den passer nå da :o).




 I morgen må Arnfinn slutte å røyke, er skikkelig spent på hvordan det går. Han kjederøyker så det blir nok ikke lett. Men for at alt skal gro raskt etter operasjonen må han ofre røyken. 


I og med at dressen er ferdig skal jeg begynne på neste bestilling, det er en genser til en jente på ett år. Det går nok veldig fort regner jeg med. Så er det genser til en gutt på 2,5 år. I går fikk jeg ytterligere en bestilling på lange tøfler, de strikkes på reiseruten min til FK. Det er godt jeg har noe å gjøre fremover også :o).


Nå får jeg ordne litt her før Mikael kommer, gjeder meg til det :o). Mathias skal være hos farmor, godt for guttene at de får anledning til å være litt fra hverandre også :o).


HA EN FORTSATT FLOTT HELG, her er det tåke, grått og trist, men da er det så mye bedre å ta seg en stor kopp te samt kose seg forran peisen.''


MIRRA
 

2 kommentarer:

Ulla-Bella sa...

Så flott dette ble:) Håper det passer godgutten din:)

MIRRA sa...

Tusen takk, den passet perfekt, det ble jeg kjempe glad for :)