21. nov. 2010

Huff nå er snart denne helgen over.

For en innholdsrik helg. Tiden bare raser i full fart, hvordan skal man få alt unnagjort før jul "sier nå jeg", he he.

PC VIFTEN ER SUPER, PC ER KALDERE OG DEN SLO SEG IKKE AV I GÅR PGA VARME. KAN ANBEFALES PÅ DET VARMESTE.

Fredag hadde vi besøk til morgenkvisten, tror jeg la meg ca. 05.30 på lørdags morgen. Vekkeklokken sto på 07.30, hadde litt vansker med å komme opp, men det gikk det også. Satte igang med rengjøring av huset, kom halveis. Marita og guttene ville gjerne komme på besøk, det var veldig koselig. Jeg fortet meg å gjøre klart et tv hjørne til guttene. Har mange vhs kasetter med mange tegnefilmer noe som falt i god smak. Guttene skulle hele tiden se en annen film, så konklusjonen blir at jeg tar kun frem en film av gangen, he he.
Da de kom inn hadde de på seg hver sin strikkedress, ble helt rørt. De passer jo perfekt og de var så nydelige, fikk ikke tatt bilder.For en gang skyld var batteriet flatt til kameraet, skal nok få tatt bilde ved en senere anledning. Vi koste oss hele dagen, de dro hjem ved 20 tiden. 


Var litt trett og sliten så fikk ikke strikket så veldig mye før søvnen kom sigende. Sovnet på sofaen, der våknet jeg faktisk i dag tidlig, stiv og støl. Nå har jeg sittet og tittet gjennom mine julehefter både fra i år og tidligere år. Masse ideer dukket opp igjen, garn og pinner er funnet frem. Her skal det bli hjemmelagde julegaver i ekstrapresanger :o).

Ute har det nå begynt å snø litt, tror jeg først stikker ut i vedboden for å fylle opp lageret her inne.

Ha en flott søndag videre, jeg har satt på yndlingsmusikken, slått av tv, det var deilig....... nå er jeg klar for veden.




 

2 kommentarer:

gyldenkron sa...

hehe, tenker det var vanskelig for guttene å bestemme seg for film. Håper kroppen ikke er like stiv og støl enda, så du får kose deg med strikketøy og julegaver.

Ulla-Bella sa...

Så hyggelig det må være å se at guttene har dressene på seg. Sikkert supersøte:) Det er så koselig med hjemmelagde presanger til jul:)