16. nov. 2010

A-hus

For en lang dag så lagt. Vi sto opp kl. 04.30 fikset oss og var på veien ved 05.30 tiden. Naboen fortalte at man brukte 2 timer uansett når man reiser, det er alltid kø. Heldigvis var det ikke stilleståene kø, det gikk veldig greit faktisk. Vi var fremme littt før 7 fikk spist litt frokost før han hadde time 07.45.

Det tok lang tid, han var ikke ferdig før ved 11 tiden. Jeg strikket, hentet medisiner og var med på pasientundervisningen.  Hjem igjen var det overhode ikke kø, slapp ruchtiden :o).
Har begynt på tøflene blir vel ferdig med den ene i løpet av kvelden regner jeg med. Har 5 dager på meg, men jo før de er ferdig jo bedre er det. Det blir trim resten av uken, gleder meg skikkelig til å komme igang igjen.  

Vi hadde jo Mikael helt til utpå dagen i går så forskjøv trimmen til onsdag. Vi skal montere klesskapene i morgen for nå er alle klærne sortert klar for skapene.Det var masse som gikk i søplesekkene har vel kommet til 5 fulle til nå. Fant forresten en bukse jeg brukte når jeg var 20, hvorfor jeg har spart på den er et ?. Ikke fin var den heller he he.


Arnfinn har nå vært uten røyk i 3 dager, han imponerer meg. Skikkelig flink er han, hadde aldri drømt om at han skulle gjennomføre det, han er så negativ til å slutte, men man skal aldri si aldri gitt ;o).


Nå er det middag som står for tur, og kanskje en høneblund etterpå.


Ha en fortsatt fin uke videre.


MIRRA



1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Hørtes slitsomt ut å stå opp så tidlig. Godt at dere kom unna den verste trafikken da. Du legger ut så flotte bilder av utsikten din:)