13. nov. 2010

Natt til lørdag

Da har vi kommet oss hjem igjen. Har vært på besøk hos venner. Det ble litt senere enn jeg hadde håpet, men jeg hadde selvfølgelig med meg strikketøyet, he he.

Sa i går at jeg kun skulle strikke på dressen, men det skjedde ikke. Det jeg har gjort i tillegg til dressen er dette:

Nette tøfler i sort dobbelt Safirgarn klare for toving
 Nette brune tøfler halvferdig med den siste.
 og Hals over hodet, snart ferdig
Vennene våre er sikkert veldig lei av at jeg alltid har med strikketøyet, men de begynner å bli vant med meg og mitt ;o).
Jeg er jo med så det får de bare tålerere, he he.

Begynner å bli ganske trett så jeg får vel komme meg i seng. Skal jo stå opp snart, har klokken på halv 8 i morgen, akkurat passe.

Nå sludder det ute, vått og klissete på veien.

MIRRA

Ingen kommentarer: