8. nov. 2010

Ny uke nye utfordringer

Så er helgen over igjen. Vi har kost oss skikkelig både med barnebarn og venner. Lange herlige dager, sørget for å stå opp kjempetidlig for å få med meg mer tid.

Strikker og strikker, snart er dressen ferdig, har igjen ett ben og raglandfellingen på genseren. Gleder meg skikkelig til den blir helt ferdig, artig å komponere ett sett selv ikke bare ta et mønster som er ferdig laget. Har hentet litt mønster her og der, men genser og bukse er strikket etter min egen erfaring. Marita var jo her i helgen så hun har fått sett, tror hun gleder seg til det er ferdig.

I dag er det skikkelig kaldt ute, hele -5,3 var det da jeg sto opp. PeiseN er tent opp og det begynner å bli varmere her inne. Det var bare 17 da vi sto opp, litt kaldt spør du meg. Men det er jo smart å spare strøm.........

Ute er det fortsatt sol, vi skal i dag kjøre pressening og stativet til båten så de får pakket den inn før snøen kommer. Når vi kommer hjem skal jeg ta inn to roser i knupp som har kommet frem den siste tiden. Kan jo ikke la de fryse og visne ute i hagen.

Min pc har begynt å krangle, den slår seg av når den blir for varm. Så de hadde en pc kjøler hos Clas Ohlson. Den skal jeg kjøpe meg til onsdagen :O)
Laptopstativ med kjøling, Targus AWE55EU
Laptopstativ med kjøling, Targus AWE55EU. Ergonomisk utformet med to stillegående vifter som kjøler din bærbare datamaskin og forlenger levetiden. Kjølelplate av mykt plastmateriale. Stativet beskytter mot underlaget samt gir behagelig arbeidsstilling på kneet. Drives via maskinens USB-port. Størr. 380x300x50 mm
249,00
 Laptopstativ med kjøling, Targus AWE55EU... (Klikk på bildet for å se et større bilde - åpnes i nytt vindu)Laptopstativ med kjøling, Targus AWE55EU... (Klikk på bildet for å se et større bilde - åpnes i nytt vindu)Laptopstativ med kjøling, Targus AWE55EU... (Klikk på bildet for å se et større bilde - åpnes i nytt vindu)Laptopstativ med kjøling, Targus AWE55EU... (Klikk på bildet for å se et større bilde - åpnes i nytt vindu)

Laptopstativ med kjøling, Targus AWE55EU... (Klikk på bildet for å se et større bilde - åpnes i nytt vindu) 

Fant forresten en smart vifte til å montere mellom to rom som vi også skal ha. Vi fyrer jo bestandig i stuen vegg i vegg med kjøkkenet. På kjøkkenet er det alltid kaldt, så derfor kjøper vi oss en slik for å trekke varme fra stuen inn dit :o)

Varmeflytter, Myson (Klikk på bildet for å se et større bilde - åpnes i nytt vindu)Varmeflytter, Myson (Klikk på bildet for å se et større bilde - åpnes i nytt vindu)Varmeflytter, Myson (Klikk på bildet for å se et større bilde - åpnes i nytt vindu)

Varmeflytter, Myson


Flytter enkelt den varme "overskuddsluften" fra ett rom til et annet. Ofte opplever de som har vedovn at varmen forblir i et rom. Nå kan du på en enkel måte fordele varmen til flere rom. Leveres med justerbar termostat 10-30 °C som starter viften ved innstilt temperatur. Hulltaking 105 mm. Mengde 62 m³/t. Lydnivå 35 dB(A). Maks. temperatur luft 40 °C. 230 V/7 W.
spre varmen til flere rom, kr. 699,-.
Like greit å montere en slik fremfor en panelovn:o).
Ha en fantastisk uke, min uke er allerede planlagt :o) helt frem til fredag.


MIRRA






1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Smart med slike laptopstativ. Det blir temmelig varmt her også, så en slik burde jeg også ha:) Gleder meg til å se når du blir ferdig med klærne du strikker nå:)