19. nov. 2010

Sannelig er det ikke fredag!

Denne uken har det vært mye fokus på tøfler her i huset. Har strikket 4 par, et på bestilling og de andre til huset her. Det blir nok bare to av dem for det ene paret tover forskjellig......

Har tovet den ene tøfelen tre ganger men den er fortsatt for stor. Brukte brunt garn som jeg har fra resteposen min, merkelig. Tror nesten jeg har benyttet forskjellige pinner, men kan ikke forstå det heller :o).

Har forresten akkurat kommet fra trimmen, føler meg så oppegående. Det er sannelig godt, selv om det er skikkelig slitsomt når man holder på i 1,5 t :o). Viften til pc`n er koblet på og den fungerer kjempebra. Er spent på om den slutter å slå seg av i eininga ;o).

Ellers så skjer det ikke så mye her hos meg. Har jo kjøpt inn maling og nye pensler så jeg skulle få malt når mannen var borte. Men hva skjer, han trekker seg fra operasjonen. Er redd for å bli lam, forstår jo egentlig det selv om jeg tror det ville gå greit.

Han får således finne seg i at jeg maler, he he...Skal begynne med 4 gamle innedører. De fleste dørene her er hvite med speiler så det vil passe bedre med hvitmalte. Kommer vel også til å kjøpe speilrammer på de andre etter hvert så de passer bedre sammen. Dørene her er ikke standardmål så det får holde med noen malestrøk :o).

Arnfinn møtte meg etter trimmen i dag nyklipt og fin. Vi tok oss en tur på Liertoppen, fikk gjort unna litt gaver. Kjøpte meg garn til ny lue og litt over hode hals i hvitt. Fikk også kjøpt meg stilongs i 100% micro poliester, er spent på den.

I dag skal vi har ribbe til middag, førjulssmake :o)

God helg.

MIRRA
 

Ingen kommentarer: