12. nov. 2010

Vi får vente til Freda`n

Sannelig er det atter fredag >:o)

Har ryddet i kasser og tegnet litt i dag. Var egentlig litt trist og lei i dag, ser det på hunden jeg tegnet :o( trist ble den også gitt....

Det er så koselig å sitte å tegne og slappe av innimellom. Resultatet blir det jo så som så med, men synes den ble søt jeg da. Som du ser har jeg vanskligheter med øynene......

Tøflene fra i går er klare for toving, men må vente til jeg er klar med flere ting som skal toves. Det er jo fredag i dag så nå ligger alt sengetøy til vask, første maskin er satt på og peisen er tent opp. Vi skal kose oss med Tako i kveld, gleder meg til det, lenge siden sist :o).
Settet jeg lager er snart ferdig, mangler votter og sokker, men det er jo ingen stor jobb. Lagde dusken i formiddag den er montert på luen. Gleder meg til å få prøvet settet når Mikael kommer. Vi skal være barnevakt for mamma`n og pappa`n skal på CUPkamp. Jeg får vel heie på Follo siden jeg kommer derfra opprinnelig, he he.( Ikke så populært her i distriktet)

Så har jeg rotet litt i eskene der fant jeg trehvite sleiver. De skal jeg male nisser på, gleder meg til jeg får tid til litt annen hobby.

Nå får jeg vel finne ut antall masker jeg skal ha på vottene og sokkene.
Ha en fantastisk helg, regner med at det kommer masse snø :o)
MIRRA

Ingen kommentarer: