5. des. 2010

2. søndag i Advent

Her er det fortsatt kaldt, men det er litt høyere temp. ute, vi var nede i -12,2. I natt snødde det litt, ikke mye men det er da hvitt rundt oss. Ble så jeg får gå ut etter hvert å måke litt. Skal sette opp gutten og jenten min utenfor inngangen.


I går kveld koste vi oss skikkelig Arnfinn og jeg, deilig varme i huset og god musikk. Det er sannelig godt å slappe ordentlig av iblandt gitt. Jeg strikket en ny lue som jeg nevnte i går fra http://ihkdesign.blogspot.com
 den ble sannelig flott. Jeg hadde kjøpt meg et stort nøste garn som de selger på Europris som bare lå her. Resultatet ble perfekt i mine øyne. Det blir vel Marita som får den om hun vil ha den, ellers skal jeg ta den selv.



Pusler jo litt med maling også, her har jeg halt sleiver med julenisser på. Det er så koselig å sitte og pusle med litt maling iblandt. Har også malt et lite spann som jeg skal ha julenøttene i, koselig å ha noen hjemmelagde ting rundt seg.
Nå skal jeg stryke gardiner og duker det skal bli godt å bli ferdig så det ligger klart til jul.

Har også gått over julepyntet, sjekket at lysene lyser for skal ta inn et av furuene til juletre i år. Vi skal ikke ha store furutrær som stenger for utsikten, men vi har spart dem for å benytte de til juletrær. Har aldri brukt furu før, men de er pene de også så det skal bli gøy å pynte det :o)
Dette skal vi ha, flott er det ikke sant

Ha en flott søndag videre:o)

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Så fin lua ble - og jammen maler du også, så fine de ble!