1. des. 2010

Bildekalender i desember

1. desember 2010 - grader -17,7 i Granlia kl. 08,45 og slik så det ut over fjorden.
 
Solen er oppe det er masse frostrøyk over fjorden.



Vi var en tur i Sverige i går, fikk handlet ferdig kalendergavene, strikket en lue på veien. Kvotene fylt opp matvarer kjøpt og sannelig  fikk jeg også begynt på en hals. 

Ved 5-6 tiden ringte Marita for å spørre om vi kunne passe Mathias for han var blitt syk. Forkjølet og høy feber, han ble hentet av Martin i barnehagen. Jo selvfølgelig stepper vi inn for å hjelpe. De kom med han ved 8-9 tiden, det var bare å legge han rett i seng. 

Sovet urolig har han gjort i natt, men ikke rart når man har feber. Jeg la meg inne hos han for å passe på. Vi sov til vel 6 i dag tidlig, sto opp fikset oss og lagde en god frokost :o).

Vi har lekt med lekene etter Marita i dag, koser oss skikkelig. Nå ga jeg han febernedsettene, la han på sofaen for han ville ikke i sengen. Nå sover han tungt, til og med snorker litt :o).

Han skal vel hjem igjen i dag regner jeg med, får høre med Marita for tror ikke han kan være i barnehagen i morgen.

Nå er kaffen ferdig trukket, jeg strikker på halsen som snart er ferdig. Det er nå godt og varmt her inne, har kommet over 20. Nå kommer yndlingsserien min Home and away, gleder meg til to episoder i dag :o).

I morgen er det jeg som skal til pers igjen, et slikt trimapparat bruker jeg i 45-50 min hver gang, er hektet, så artig, setter rekorder hver gang :o).
Ha fortsatt en god efta og kveld.

MIRRA



1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

For noen vakre bilder. Håper gullgutten snart blir frisk igjen nå da.