4. des. 2010

Finnlandsluer

Da sitter jeg med luene i fanget å fester trådene.


 Har strikket de i Safirgarn, kanskje ikke det mykeste garnet, men guttene har alltid luer fra Spar-kjøp under, noe jeg anbefaler. Det er disse, ikke ille pris heller, bare kr. 69,-.
Tom & Trine.Finnlandshette i 100% miljøvennlig ull , bomulls innside. Vask 40 grader.
I kveld skal jeg forsøke meg på denne luen hos 
Ingrid's Design: Oppskrift nr. 85. http://ihkdesign.blogspot.com
gleder meg til å ta fatt på den.


Nå lager mannen seg middag, lutefisk. Det er noe jeg ikke liker så jeg holder meg langt unna kjøkkenet. Det er så herlig å ha en mann som er glad i mat og liker å tilbrede den også. Han lager faktisk 100 x mer delikat og innbydende brødskiver enn meg :o). Jeg er vanemenneske så mine skiver inneholder det samme hver dag. he he.
Veldig kjedelig for han, men jeg er så glad i dem :o).....

Ha en flott lørdag videre.


MIRRA


1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Så fine finlandshettene ble:) Lutefisk er ikke noe for meg heller - usj. De isoporhodene jeg har vist i bloggen min er kjøpt fra Supersellers. De har kanskje butikk i Vestfold, eller så er det en nettbutikk å kjøpe ifra også:)