20. des. 2010

For et helgevær, og som tiden går,,,, i dag er det 30 år siden vi forlovet oss. Selv om vi er gift i dag tenker jeg på forlovelsesdagen vår :o)

Ja det må jeg si, trodde faktisk taket skulle blåst av. Eneste fordelen med blåst når det snør er at all snøen blåser av taket :). Var ute å måkte tre ganger denne helgen det var store snøfonner, snøen var kjempefin så tunge jobben var det ikke.

På fredag passet jeg guttene fra 16 - 22, vi storkoste oss. Lekte og så på Blånissene det fenger guttene veldig :)
Her er det to gutter som skøyer med mormor.

Marita kjørte meg ned til bussen i det snøværet, kaldt var det også. Arnfinn var en tur hos naboene, han var ikke kommet hjem før meg.
Lørdags formiddag fikk vi besøk av sønnen som kom innom med alle julepakkene, han skulle på møte i Oslo ved 13 tiden. Det var koselig, vi ser hverandre for skjeldent gitt, men de bor jo så langt unna. Vi bruker fort tre timer til Elverum herfra, men til året skal vi være flinkere til å ta turer oppover.

Lørdag var det Møljelag hos Jorunn og Jarle, ikke akkurat noe jeg gledet meg til akkurat, men man bestemmer jo hvor mye man vil spise av fettet da :). Vi ble servert gløgg, valgfritt om vi ville ha i alkohol, det var kjempegodt :)
Fikk telefon fra Marita de hadde behov for barnepass på søndag da de begge skulle på jobb. Joda mormor stiller opp, det er jo så herlig å ha de på besøk. De var her fra tidlig morgen til kveld, skal si vi lekte og hadde det kjempeartig. Blir jo litt sliten, ikke av å ha de men skravla deres, he he. De sier jo så mye rart, finner på ord og sannelig får jeg meg noen herlige latterstunder.

Det er promp og bæsh det går i om dagen merkelig hvor artig det er :o).
Har hentet garnet som jeg bestilte fra Strikkenett.no, det lå ved to strikkeoppskriftebøker, Drops 122 og 123 ;) skal nok strikke noe derfra.
Samtidig hentet jeg meg min nye mobil, den er knall rosa, den er faktisk den beste tlf. jeg noen gang har hatt. Nokia 6700 slide.

Bildene over er tatt med min nye telefon, kjempebra kamera :)
 Så var jeg innom Nille, de hadde 70% på all adventspynt, kune ikke la vær å kjøpe meg litt pynt. Synes dette ble vakkert å ha på bordet.

På svensketuren kjøpte vi oss 4 julekrus, alltid koselig å ta seg en kopp kaffe i julekrus :).

Skal nå finne frem litt håndarbeid, har masse ideer med garnet jeg fikk i pakken :), GLEDER MEG.Men først må jeg fyre opp og kose meg litt.
Ha en fortreffelig uke alle der ute, jeg skal ikke stresse i dag :) men sikkert i morgen........

MIRRA

2 kommentarer:

Ulla-Bella sa...

Så fine julekrus du fant. Kjekt å handle når det er 70% avslag:) Ha en fin innspurt til julehelgen:)

dorthe sa...

Ønsker deg en riktig fin rom jul-. Kjempefin telefon:-)