7. des. 2010

Her ryddes det :)

Nå er det bare to kasser igjen med LP plater som skal plasseres. Det har sannelig vært en skikkelig jobb.

Har samtidig med boden gått igjennom klærne mine. Det var sannelig ikke mye å skryte av. Får nok ta meg en tur på salg over nyttår. Alt er for stort, ikke at jeg klager på det, men det er dyrt å handle alt :)

Har vasket tre maskiner i dag, nå henger det forran peisen. Håper det ikke tar så lang tid før det er tørt. Hadde vært greit å få det inn i skapene.  
Strikking har det ikke vært mye av i det siste, litt jo men det er ikke så lett å få unna alt :)

Etter at luen le ferdig har jeg begynt med en mals som står i stil, litt forskjellig garn så det blir vel til at jeg strikker en ny lue i samme type garn som halsen.
Her er det så kaldt - 16,7 var det i formiddag. Måtte ta et bilde av treet mitt, det er så flott. Har alltid likt furutrær med rim i ;)

I formiddag begynte jeg å pynte til jul, må jo ha litt nisser i stua. Noen duker fikk jeg strøket og plassert, har også hengt opp julemusene mine, de er så søte :o)

 Peishylla
Nå skal det hentes ved og lages middag til mannen. Ha en god fortsettelse på uken, jeg skal bare trimme og slappe av. (tenk om det hadde vært så enkelt i denne stressene juletiden).


MIRRA

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Der ser jeg jammen en og annen mus jeg drar kjensel på. Husker jeg sydde med på begynnelsen av 90-tallet:)