5. des. 2010

Pynting til jul

Hei igjen.

Har da kommet litt på vei i dag. Litt pynt ute, har fått frem all julepynten og her dukker det opp litt av hvert.
For noen år siden lagde Arnfinn og jeg disse koselige figurene til å ha i inngangspartiet. Han skar ut og jeg tegnet og malte. Vi lagde vel en 20 sett tror jeg. Heldigvis tok jeg vare på et sett til oss også :o)

Det var ganske artig å gå over alt som lå på boden. Fant igjen dørskiltet vårt, det får jeg henge opp i morgen :o). Når jeg ser på ting jeg har laget får jeg lyst til å sette igang igjen.
 Gangen har jeg ikke fått malt enda, men det kommer jo noen dager til uken også ;o). En ting er sikkert det går ikke fra meg.

Arnfinn er på kaffe hos naboene så nå får jeg gjort masse, måtte bare ha meg en pause.  Gardiner neste, de er strøket men ikke hengt opp enda.

Hei då!

MIRRA
 

Ingen kommentarer: