28. des. 2010

Romjulskos

For noen herlige dager vi har hatt den senere tid. Selv om det fortsatt er kaldt er solen oppe å skinner ned på oss. Månen er jo også herlig når den titter ned på oss. ;)

I dag slapper vi av med litt småplukk her og der. Strikker selvfølgelig i all ledig stund. Er snart ferdig med buksen som hører til jakken. Den lyse fargen er lik den i jakken så dette settet blir nok deilig og varmt for guttene. Setter igang med neste jakke i løpet av kvelden regner jeg med.

Torsdag er vi invitert til våre gamle kjære naboer, lenge siden vi har sett dem. Så det skal bli kjempekoselig, vi savner dem skikkelig det er sikkert.
Nyttårsaften blir mormor igjen barnevakt, denne gangen er det minstemann som skal kose seg med oss. Arnfinn vet ikke om han skal til naboene eller om han blir hjemme hos oss i år. Mikael og jeg koser oss gjerne alene vi da :), men det er jo litt spesielt å ikke ha mannen her da selv om han bare i såfall er vegg i vegg med meg :).

Nå skal vedlageret fylles opp inne igjen for det er spådd under 20, nærmere 25 til torsdagen. Da er det godt å slippe å gå ut, fryser bare jeg tenker på det :).
Ha en fortsatt koselig romjulstid alle mine venner der ute.

Romjulsklem fra Mirra

Ingen kommentarer: