12. des. 2010

Tredje søndag i advent

Så tenner vi tre lys i kveld
for lengsel, håp og glede.  
De står og skinner for seg selv
og oss som er tilstede.
Så tenner vi tre lys i kveld,
for lengsel, håp og glede. 






Denne helgen har det gått i feber og soving. Det er lenge siden jeg har vært så trett, men i dag føler jeg meg mye mye bedre. Feber har jeg ikke så det var vel bare en 3 dagers. 

Det går nå i strikking av tøfler, 3 par er ferdig for toving. Har denne uken kjøpt meg ny mobil, den jeg har er 2 år, den lever sitt eget liv. Mer garn har jeg også kjøpt, fikk tips om at det var 30% rabatt på Drops garn hos Strikkenett.no. Bestilte Eskimo, Big Fabel og Alaska, har det her på tirsdag regner jeg med :)

Har tittet igjennom værkalenderen i dag, faktisk så er det bare to dager i des. som det har vært overskyet. Solen har skint og det har vært kjempekaldt.  Laveste temp. -18,8 og høyest -3,2, gjennomsnittet er -13,7.

I morgen blir en stressende dag, først trim, handle, levere kalendergavene til guttene for de siste 11 dagene. Når alt denne
er unnagjort skal jeg lage noen juledekrasjoner hadde jeg tenkt. Ellers denne uken blir det svensketur, Ikea og trim :O)

Nå får jeg vel sette igang med middagsmaten.

Ha en flott kommende uke alle der ute :o)


 

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Godt at du fikk fyllt opp garnlageret før jul:)