11. jan. 2011

Allerede tirsdag :)

Tiden bare raser av gårde, nå er det snart vår....... tenk det :)
Har jo passet våre barnebarn i helgen, skal si det gikk i 100. Herlig, de snakker og snakker og kommer med de gullkorna :).
Man sier jo at en god latter forlenger livet.
Fikk tatt noen bilder, guttene var veldig snille mot meg denne gangen, ellers så vil de ikke fotograferes. Settene jeg strikket passet perfekt, men da nektet de å bli fotografert. :( Det kommer jo andre dager så jeg forsøker neste gang, he he.

Nøtteliten var også på besøk i furua, koselig med dyr som titter innom ibandt :)
Strikking ble det ikke å mye av denne helgen, men har strikket ferdig det første forstykket. Dressen blir kjempestor, men jeg husker at de andre jeg har strikket også var store. Det toves jo bort omlag 4 cm. pr. 10 cm. så det er jo ikke rart egentlig.

Fikk garnet fra Strikkenett.no i går, ble kjempefornøyd.

 Jakkene skal være i Eskimo og buksene i Big Fabel. Men de skal ikke strikkes før jeg er ferdig med Mariussettene :)
Dressen er nå 112 cm. i hel lengde, og det skal strikkes hette på også. Det blir spennende å tove denne, håper jeg har forstørret mønsteret korrekt :).

Nå skal huset vaskes, vaskemaskinen går for fult, føler at støvet surrer rundt over det hele. Kanskje ikke så rart i og med at jeg strikker hver dag......
Ha en fortreffelig dag videre, her yrer og blåser det. +0,7 hålke på veien. Skal ut med søpla og hente posten så får nok spenne på meg piggene.

MIRRA

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Is hos dere også ja. Her kunne vi hatt skøytene på beina i dag:) Blir spennende å se dine ferdige tovede arbeider. Fint garn du har kjøpt - den butikken må sjekkes:)