30. jan. 2011

Alt gikk skjeis med planene

Så er denne helgen snart over for denne gang. Hadde store planer om å strikke og strikke, men det skjedde ikke gitt :)

Vi fikk besøk på lørdagen for vi kunne ikke reise noen steder pga mannens ben. Det er ikke brekt heldigvis, sikkert bare forstuet. Men det er ikke bare bare det heller, han er flink til å bruke krykker og det sier jo sitt.
I og med at vi ventet gjester måtte jeg fikse litt her i huset. Det ble sene natten før de dro, så fikk ikke sovet så mye i natt. Sto opp kl. 7 som vanlig, satte meg til med kaffen og pcèn men den som sovnet sittende var meg :). Våknet ved 11 tiden igjen, stiv og støl, at det går ann.

Fikk penger av mannen i gave så nå har jeg bestilt enda mer garn. Tror jeg har fått garn på hjernen :) :).
Denne gang ble det garn til knestrømper, sokker, luer og sjerf pluss fire oppskriftsbøker.

I og med at jeg ikke har strikket i dag har jeg brukt tiden på å feste tråder, klipt ferdig en liftgardin til kjøkkenet og strøket 20 t-trøyer. Har igjen litt stryking, duker og gardiner som er ferdig vasket. Det er sannelig godt å få det inn på ny plass på boden.
Har vært litt ute, renset opp litt av snøen på terrassen. Godt å få unna snøen, i tilfelle det kommer mer.

Nå har jeg satt meg til i sofaen for skal begynne på en av armene. Klarer nok ikke å få de ferdige innen morgendagen. Det er bare å se i øynene at jeg denne gangen ikke klarte målet mitt. Godt det ikke haster he he.

Håper alle får en flott kommende uke.

MIRRA
Avslutter i dag med et bilde fra gamledager, barnebarna på besøk hos bestemor og bestefar på Rognerud i ÅS.

2 kommentarer:

dorthe sa...

Vist ikke bare deg som har fått garn på hjernen..Synes jeg har det konstant:-) Ikke alltid man rekker strikke, men du tar det sikkert igjen:-)

Ulla-Bella sa...

Så fint å få fyllt opp garnlageret mer. Spennende med nye oppskriftbøker også.