15. jan. 2011

En lørdags morgen i januar 2011

Ser på klokken den er bare 6, prøver å sove videre men det var umulig. Men det er jo godt å stå opp tidlig også da :).

Det gikk ikke mer enn 10 min etter at jeg skrev det så kom de tuslene ut til meg :). Nå har vi spist frokost, sett på barnetv og stelt oss for dagen. Det er jo alltid koselig å få overaskelsesbesøk med overnatting. Marita og Martin tok seg en tur på kino, sikkert deilig å kose seg litt alene iblandt. Ikke bare få barnepass pga. jobb og barnehage etc.
Nå er dressen ferdig tovet, litt av en forskjell

Når den er tørr skal den prøves, lengden ble 101 så skulle tro den passer Mikael. Orker ikke starte på ny med en gang så skal strikke en ting mellom dressene har jeg funnet ut.

Marita henter guttene i dag ved 11-12 tiden etter at de har dratt igjen skal jeg begynne på nytt strikketøy.

Nei nå får jeg leke videre med guttene.

Ha en fantastisk lørdag videre.

KLEM MIRRA 

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Så utrolig flott dressen ble.