19. jan. 2011

Er det ikke det ene så er det det andre :)

I år får vi 4 usedvanlige datoer....1/1/11, 11/1/11, 1/11/11, 11/11/11 .............Noe annet usedvanlig. Ta de siste 2 tall i ditt fødselsår (eks. 1986=86) og legg det sammen med den alder du blir i år, og du vil få de samme tall (111)....!!  Det gjelder bare de som er født på 1900 tallet :) De i 2000 får 11 :)

Skal si vi var redde for at vi hadde den lekkasjen på vannledningen under huset. Det suste i rørene, virket som om vannet bare fosset ut. Sjekket begge badene og kjøkkenet, men ikke lekkasje heldigvis. Jeg ringte til naboene for å sjekke om de hadde samme susing i rørene sine. Nei der var det stille, f.... da har vi et stort problem sier Arnfinn.

Kler så på yttertøyet, måker snøen på terrassen for å komme inn under huset. Imens jeg måker hører jeg vannet..... det fosset nedover fjellet. Så oppdaget vi at det var fra utekranen, heldigvis kom det bare fra kranen.... Joda det var kranen inne til utevannet som var skrudd på. Vi fikk oss en god latter og ble kjempelykkelig at det ikke var lekkasje :o).Vi konkluderte med at det sikkert var noen små fingre som hadde jobbet på egenhånd :).


Så mye strikking har det ikke blitt siden sist. Her går det i planlegging og prioriteringsliste. I og med at gulvet sprakk i dusjen har vi kommet frem til at vi skal pusse opp det andre badet. :) Jippi endelig er han enig med meg, nå er dette 1.pri.


Nå har jeg akkurat vært inne på sidene til strikkenett.no bestilt mer garn. Det ble en stor bestilling, jeg har nå alle julegavene planlagt, garnet bet. og bestilt. Så smart jeg har vært i år, tenk før 20 januar :).

Nå kaller strikketøyet, har jo et mål, ny tovet dress og en Mariusgenser ferdig før 31.01 :)

God uke videre.


MIRRA







1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Forstår godt at dere ble litt engstelige for lekkasje da:) Godt det endte slik.