27. jan. 2011

Fortsettelse Mariussett til Mathias

Da har jeg buksen ferdig. Etter middag skal jeg begynne på den andre armen. Blir vel ferdig i kveld regner jeg med.

I morgen er det jo tur til søta bror, da tar jeg med meg garn til buksen til Mikael, det tar jo litt tid å sitte både i bilen og båten. Da vi er hjemme igjen har jeg sikkert bare benene igjen :).

I går kveld var det så huskaldt, fant ut at jeg skulle begynne på et par raggesokker til meg selv. Fant frem Big fabel garnet, oppskrift på Drops, herresokker 
http://garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=0&d_id=559&lang=no
endret litt på oppskriften for å få de slik jeg liker. Litt viere for hovner ofte opp i leggene.


  Nåer det klart for middag, deilig fiskegrateng. Må jo ha litt fisk iblandt.

God kveld, MIRRA 

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Nå er du jo snart i mål. Men den farten du holder på pinnene er du nok ferdig i kveld ja:)