17. jan. 2011

Fotografering

Sannelig ble det mulighet for fotografering av nabokatten etter at jeg var ute å strødde veien. Katten heter Teodor og er skikkelig kosete. 

Masse pels, merker at jeg liker katter veldig når jeg har de i nærheten. Ønsker vel en selv men jeg har funnet ut at jeg ikke takler kattedo og sykdommer. Det må jo også være en utekatt og da er det jo ofte de kommer hjem med fangsten som mus, fugler etc, så nei jeg kan ikke ha katt dessverre.


Spennende med nytt kamera :) er litt stolt av
meg selv også, vitte litt.......

MIRRA


2 kommentarer:

Ulla-Bella sa...

Flotte bilder av katten. Naboen vil helt sikkert ha kopi:))

dorthe sa...

Kjempe fine bilder med nytt kamera.. Ja nå frister du meg med mariusgenser...Har veldig lyst på en marius selv i disse grå farger.. Den blir fin. Jeg må ikke bli fristet da jeg har litt annet som må bli ferdig..Ha en fin strikkedag.