26. jan. 2011

Her går det ikke så bra med strikkingen

For det første har jeg migrene, hatt det i 4 dager. Lenge siden sist jeg hadde det så hardt, men kjenner det er på bedringens vei. Har jo tabletter som pleier å ta det om det kommer snikende i våken tilstand. Men når det slår til om natten da sitter det skikkelig i.
Av den grunnen har jeg kun strikket noen omganger på den grå buksen, skjeldent at jeg bruker så lang tid he he.

I morgen får jeg to paller med ved, det skal bæres og stables inne i vedboden. På fredag skal vi ta en tur til Sverige igjen, så her blir det ikke noe særlig strikking da heller. :(.
Men kroppen har vel kanskje litt godt av å slappe av iblandt også. Etter at jeg tok bilde av bolene til Mariusene oppdaget jeg en feil på den beige. Det var sannelig godt jeg ikke hadde klipt den enda. Har glemt en eller to omganger øverst på krysset, ja slik kan det gå iblandt. 

Har forresten kjøpt for lite garn også, vet ikke hva jeg tenkte på, har bare kjøpt til gensere og bukser. Jeg skal jo tross alt ha votter, luer og sokker, skal bli godt med en bytur når hodet er klart igjen.
Har forresten tittet litt på det nye garnet fra Drops Andes som det heter, virker bra. De har jo fått ny katalog med baby/barnetøy masse nydelige modeller. Spesielt http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b20&d_id=23&lang=
den ser skikkelig herlig ut. Strikkenett.no har 30% avslag på garnet frem til 14.02


Denne har hele tiden ønsket meg, så tror sannelig at jeg bestiller garn i Drops Andes i morgen. :)
 
Denne fargen vil nok passe meg. Bruker stort sett bare sorte klær
så dette vil bli supert :). Denne kan jeg jo også bruke på sene sommerkvelder når vi sitter ute å koser oss.  

Mirra



1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Det garnet ser fint ut. Den blir sikkert lekker:) Artig og lage noe til seg selv også - det fortjener vi:)