4. jan. 2011

Jeg handler garn og anbefaler alle andre også til å handle her :)

Tenke seg til at de skal ha en garntype til 30% avslag hver mnd i 2011. I januar er det Eskimo som er først ute. Det er forøvrig 20% på alt annet garn også.i januar og februar.

Har kjøpt minnekort til mitt nye kamera. Knipser vilt rundt omkring for å bli kjent med det. Skikkelig flotte bilder blir det, gleder meg til neste dag med sol. Da skal jeg gå en lang tur for å prøve meg frem :o).
 
Mikael ble hos oss til søndags kveld, han har vært snill og herlig.
En skikkelig skøyer er han. Gleder meg til Mathias også skal være her alene, for ut av han kommer det de gullkorna :). Da skal han også filmes, må jo lage noen filmer så jeg har noe å se på i femtiden :).

Har ikke fått strikket så mye, men jeg kommer da litt på vei. Nå er buksene snart ferdig, mangler litt garn som snart kommer i posten. Jakken til Mathias strikker jeg på nå, snart halvferdig. Regner med at den blir ferdig i løpet av kvelden.

Så skal det som sakt bli tovede dresser, må forstørre mønstrene da de er bare opp til 18 mnd i mønsteret :) det blir jo litt av en utfordring å forstørre de til 3 og 4 år.....gleder meg litt.

Har bestemt meg for å lage en stor fin julegave hver mnd. i år. Litt av en utfordring det også, vanskelig å få ideer, men det kommer nok etter hvert. Har jo ikke så mange å lage til he he men de som skal få skal FÅ........

Regner med at jeg blir inspirert av alle dere bloggere der ute, så mange flittige fingre og kreativitet. Ikke vanskelig å få inspirasjon og ideer, det er sikkert.

Kanskje jeg rett og slett slutter å strikke for å ta bilder, he he tror ikke det gitt :)

Mirra
 
 
 

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Du får nok mange ideér vil jeg tro:)