8. jan. 2011

Kald og grå formiddag

Endelig kom det litt snø hos oss også ;), har ventet på at det skulle komme litt i år. Det er ikke mengder, men det er nå lyst og flott rundt oss.

Har forsøkt meg med kameraet, er kjempefornøyd så langt. Klare fine bilder. Her har jeg tatt bilde fra hagen, mine fremtidige juletrær :).

I går var det tåke frem til det begynte å snø, merkelig å se tåken ligge over fjorden. Ingen skyer på himmelen, kaldt -12,8, det var en vakker skue.

For å se hvor klare bildene ble har jeg tatt bilde av dørkransen, gleder meg til å bli mer kjent med kameraet. :o).

 
På strikkefronten går det sakte men sikkert fremover. Dressen har nå snart to ben ferdig, mangler 5 cm på det andre benet. Det går skikkelig sent, tynn tråd PT2 og pinner nr 6, men vi skriver jo bare 8 jan i dag.

I morgen eftermiddag kommer jo guttene for det er planleggningsdag i barnehagen. De sover over til mandag, da blir det minimalt med strikking på dressen :o). Jeg trenger nye tøfler, da passer det å strikke et par, det går jo så fort.

Pakken har kommet til posten i Svelvik, men får ikke anledning til å hente den i dag. Er veldig spent på Big Fabel garnet, men det kommer jo en dag på mandag også.

Nå er all julepynt fjernet, gammel pynt tilbake på plass og juledukene er i vaskemaskinen. 

Håper dere alle får en koselig helg :o)

MIRRA

2 kommentarer:

Ulla-Bella sa...

Fine bilder du får med det nye kameraet:) Ha en fin lørdag:)

Torunn sa...

Kjempeflotte bilete!! Ønskjer deg ei fin veke.