1. jan. 2011

Så er det 2011, varmegrader og sola på vei opp ;o)

Det er litt av en begynnelse på 2011, og jeg håper alle får et fantastisk år i år :o).

Mikael og jeg var inne hos Jorunn og Jarle fra kl. 19 -21. Spiste en herlig middag, Kalkun er bare herlig mat :o).
Mikael var skikkelig trett og vi fant ut at han ønsket å legge seg. Jeg la meg ved siden av han, men klarte å være våken for en gang skyle. Da han hadde sovnet satte jeg meg inn i stuen for å kose meg.

Lagde en kopp te og chattet litt på fb. Mikael våknet og jeg gikk inn til han for å roe han. Vi la oss igjen men denne gangen klarte jeg ikke å la vær å sovne gitt. Vi våknet opp igjen i dag tidlig kl 8, hverken så eller hørte en eneste rakett. Det var litt av en nyttårsfeiring på meg he he......

Kameraet er supert, men jeg glemte å kjøpe minnekort, he he. Fikk således ikke testet det i går, men det kommer jo mange mange dager jeg kan teste det.

Nå dekker ikke helse sør-øst lenger Friskvernklinikken så jeg får ikke fortsette der. Fikk tilbud med fortsettelse, men det blir for dyrt for meg. Det koster i reisepenger 210,-- pr. gang og da vil trimmen koste ca. 3000 i mnd. litt for dyrt. Men det er jo andre muligheter, skal melde meg på i Svelvik, egentrening, vil ikke gi meg nå.
Nå skal Mikael og jeg spise frokost. Arnfinn sover enda, aner ikke når han var hjemme i natt ;o), men tror nok det ble sent i og med at han ikke har stått opp enda............

Strikketøyet ligger klart er snart ferdig med bukse to. Mikael har lånt DVD Postmann Pat så han sitter klistret til tv`n.

MIRRA

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Forstår godt at du vil fortsette å trene nå. Snart er det jo bart på veiene, så da er det jo også mulig å sykle, jogge, og trimme i skog og mark:) Jasså, du sov deg inn i det nye året - godt nyttår forresten:)