17. jan. 2011

Selvfølgelig klarte jeg ikke..........

Tro det eller ei, he he jeg klarte ikke la være å begynne på Mathias sin Mariusgenser i går. Strikket, koste meg med den store deler dagen. Arnfinn lagde middag, vi tok en liten middagslur og så selvfølgelig også sport på TV. Var kun en liten tur ute for å måke det som var kommet av snø i helgen, det var så fuktig ute at nå er all snøen på veien blitt til is :(.

I dag er det skyfri himmel + 2, og det drypper fra taket. Vinduene er vasket så nå ser vi ut igjen, skikkelig mye skitt utvendig, forurensing er noe dritt egentlig :).


Her kommer et bilde av arbeidet så langt, den går i gråtoner denne Mariusgenseren, egentlig veldig fint :). Garnet jeg bruker er Smart superwash fra SandnesGarn og strikker den i størrelse 6 år. Garnet er nydelig å strikke med, mykt og godt. :).

Senere i dag skal vi sjekket taket om vi må måke det, snøen er jo så tung. Godt å bli kvitt det før mer kommer. Vi skal også skifte bunnen i dusjkabinettet for det sprakk i helgen. Godt vi ikke ble skadet, kunne jo egentlig ha trådd rett igjennom. Vet egentlig ikke hva som har skjedd, men det er vel det at det ikke har stått med alle føttene nedi gulvet. Er det ikke det ene så er det det andre, helt utrolig.........

Ha en flott uke videre.


I morgen skal jeg melde meg inn på trimmen i Svelvik, gleder meg til å komme igang igjen.


MIRRA



2 kommentarer:

Ulla-Bella sa...

Mariusgenseren blir fin i de fargene også:) Du strikker jammen fort. Her tiner også snøen nå, og det drypper overalt. Men - det var glatt på morgenturen med Frodo:( Nå har kommunen strødd, så da går det ann å bevege seg utendørs igjen. Ha en fin ukestart:)

MIRRA sa...

Ja jeg strikker fort, he he men har litt erfaring :). Nå har jeg akkurat kommet inn, vært ute å strødd så nå er det bare å gå tur for meg også ;)