23. jan. 2011

SØNDAGSKOS

Det er alltid deilig å komme til søndagen. I dag hadde jeg klokken til å ringe 7, det er så stille og godt på morgenen. Arnfinn sov og det gjorde sannelig Tarzan også. Tente opp i peisen, lagde en kanne kaffe og stekte en baguett. Danderte puter, pledd og slang bena opp i sofaen med strikketøyet på fanget. :o). For en herlig morgen sier nå jeg.

Har ikke fått strikket så mye denne helgen det har vært andre ting vi har prioritert. Tur til Sande, Svelvik, stryking og borte på besøk. Kanskje det er godt for meg å ikke bare tenke strikking :o) he he.

Når det gjelder Mariusene ser arbeidet slik ut så langt

To boler, en arm og en halv bukse er ferdig, sannelig går det unna gitt selv om jeg ikke har strikket så mye som vanlig. Jeg klarer nok målet jeg har satt meg, det tror jeg da...... Jeg skal jo tre dager på trim til uken det tar jo tid, og mannen har klaget på min pc bruk og tid med strikketøyet i fanget så får vel skjerpe meg litt da :(.


Var på posten for å hente garnet jeg har bestilt 28 nøster, herlig se bare på garnet jeg valgte. Skulle hatt med meg kameraet når mannen så at jeg hentet garnpakken, he he det var nesten så jeg ikke turte si at det var mere garn. Er det bare jeg som har det slik tro????he he.

Jeg er meget fornøyd med valget av garn i hvert fall det er jo det som teller.
 Eskimogarnet skal brukes til dette settet (til meg selv)

Nå skal jeg legge bort strikketøyet, sette pc i hvilemodus for skal pusse ned de gamle dørene og et trehvitt klesskap som skal bli grått.

Ha en fortsatt god søndag, kos dere :)
MIRRA

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Flott garn du har fått i hus. Fabel-garnet er flott:) Nå har du jammen kommet langt på Mariusene:)