5. feb. 2011

DET BLE STRIKKING

I disse deilige morgentimene har jeg kost meg med kaffe, knekkebrød og pc`n. Tåke, et par minusgrader og sola som forsøker å komme igjennom. Utover formiddagen har det bare blitt mer og mer tåke, akkurat nå ser eg ikke over til Hurum engang.

Hadde bestemt meg for å ikke strikke i går kveld, men når klokken nærmet seg 23 klarte jeg ikke lenger, he he begynte på en lue uten mønster. Strikker den i Dropsgarn Alaska, er fornøyd så langt. Men jeg er ikke på langt nær ferdig, har ikke begynt enda i dag.
Fikk en nydelig blomsterbukett, orkideer er vakkert:)
Det er så herlig å få blomster, det setter jeg utrolig pris på.

På mandag fikk jeg en stor bukett Tulipaner de er også nydelige.
Har jo nytt kamera så tester ferdighetene mine litt om dagen, gleder meg til innsektene og blomstene kommer frem til våren :).

I kveld skal vi være ilag med naboene, denne helgen skal vi forsøke oss på en V75 sammen, det skal bli spennende. Regner vel ikke med å vinne så mye, kanskje noen kroner fra 5 rette, he he.
På mandag er det trim igjen, satser på 4 dager i uken. gleder meg til å begynne skikkelig igjen, regner med at det blir 4 dager i uken. Planen er fra kl. 9 - 10.30, blir jeg ikke sprek da så vet ikke jeg.......

Ha en fortsatt flott helg :)
MIRRA

2 kommentarer:

Ulla-Bella sa...

Så fine blomster du har fått:) Ditt tåkebilde er vakkert:) Lykke til med treningen til uka.

dorthe sa...

Åh for noen nydelige bilder og tulipaner er jo så nydelige. Da merker man at våren kanskje er på vei...også selvom vi har en meter sne her...og problemer med frøsent vann...Men vår bli det vel. Ja du verden...du må ikke glemme strikke...:-) Ha en fin kveld og strikk et par omganger...