10. feb. 2011

EN GENSER FERDIG :)

 
For en overraskene morgen,  mannen vekte meg 10.30. Hadde glemt å sette på klokken, men det var kanskje fornuftig i og med at jeg sov så lenge.  Ute er det masse snø, fin og lett så det skal ikke bli tungt å måke den vekk.
 
Den ene genseren ferdig, i morgen skal jeg begynne på bukse nr 2. Hva jeg skal strikke i dag har jeg ikke bestemt enda, det får tiden vise.

Fant et mønster på Drops som jeg benyttet til genseren. Enkel og lett å strikke.  Brukte Eskimo og pinner nr 9 så det gikk meget fort :).

Halsen er strikket i Alaska også fra Drops. Slike skal jeg strikke flere av for guttene trenger flere.
Nå får jeg vel begynne på dagens gjøremål, flere timer forsinket :).
 
Ha en fin dag videre.
MIRRA

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Kjempefin genser i tykt garn:) Den halsen var også fin:)