22. feb. 2011

ENDELIG :)

DET ER HELT UTROLIG HVOR FORT FJORDEN BLIR FULL AV IS. BILDET VISER DAGENE FRA DEN 19 FEBRUAR.
 
ENDELIG ER JEG FERDIG MED ARM NR 2 PÅ MATHIAS SIN MARIUS. ETTERPÅ SKAL JEG MONTERE OG GJØRE DEN HELT FERDIG. DET BLE LITE HVITT GARN IGJEN SÅ SKAL SE OVER MITT LAGER FOR Å FINNE NOE SOM ER GANSKE LIKT I FARGEN FOR Å FÅ LAGET LUE OG VOTTER.
I GÅR KVELD STRIKKET JEG PÅ DEN BLÅMELERTE BUKSEN TIL MIKAEL, SKAL BEGYNNE PÅ BENENE I KVELD.
 
ELLERS SÅ HAR JEG FUNNET MEG SOKKER SOM SKAL STRIKKES I HELGEN HAR JO KJØPT MEG SOKKEGARN.
PAKKEN FRA STRIKKENETT ER PÅ VEI SÅ NÅ VENTER JEG BARE PÅ SMS AT DEN HAR KOMMET FREM TIL SVELVIK.
 
VEDEN ER VEL INNE I BODEN, SNØEN FJERNET FRA INNGANGEN, PEISEN ER GOD OG VARM OG JEG ER KLAR FOR BUTIKKEN.
 
I MORGEN BLIR DET TRIM FØR KL.1O, etterpå blir det å gjøre klar HOBBYROMMET før siste tak med snekring. Det er bare to plater og en forhøyning på utgangspartiet som står igjen. Listing, tapetsering og maling kommer så for tur. Har endel verktøy som står der inne som må fjernes før jeg får fortsatt. Det er jo snart våren så får gjøre alt klart så det blir gjort med en gang våren er her og dørene kan stå konstant oppe. Rommet er i den ene enden av huset mot fjorden. Det er en terrassedør ut til hagen med vindu så det er lyst og fint der inne. Gleder meg sååååååå til det er ok. 

Nå venter sjåføren min, ha en flott dag videre der ute.

Mirra


 
 
 

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Så gøy det blir og ordne hobbyrommet:)